https://files.packeta.com/web/images/page/Zasilkovna_logo_WEB_nove.png

NOVINKY

arr3Doručení do Vánoc - Objednávejte do 20.12. do 9:30(později  po individuální dohodě)...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 159,00 Kč
skladem
naše cena 699,00 Kč
skladem

KONTAKTY

PREZENT
Pražská 23
Klatovy I
tel: +420602625665
napište nám

ANKETA

Jste spokojen s Vaším nákupem v obchodě PREZENT-koralky.cz

Ano, moc 68% Ano, ale něco by se dalo zlepšit 16% Ne zcela 9% Nespokojen 7%

https://files.packeta.com/web/images/page/Zasilkovna_logo_WEB_nove.png


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Ceny poštovného:

- Balík na poštu nebo balík do ruky, poštovné činí  220 ,- Kč (příplatek za dobírku 68,-Kč) (doručeni nejčastěji do dvou prac. dnů)

- pro přepravu můžete také využít služby zásilkovna.cz , poštovné činí 78 Kč (příplatek za dobírku 25,-Kč) (doručení nejčastěji do druhého dne) Možno v zásilkovně zkontolovat.

-pro přepravu můžete také využít služby ,,Nejlevnější doručení na adresu,, přepravce vybereme my (nejčastěji DPD, WEDO, Zásilkovna na adresu) poštovné činí 130 Kč ( příplatek za dobírku 30 Kč,-)

- poštovné je automaticky připočteno k celkové částce objednávky a zobrazeno v objednávkovém formuláři

Poštovné neúčtujeme u všech objednávek s celkovou cenou nad 2800 Kč bez DPH, Poplatek za balné není účtován.

Doručování zboží do zahraničí je samozřejmě možné, ale ceny poštovného a dodací podmínky je nutné domluvit individuálně.

Kupující je povinen předmět kupní smlouvy převzít a zaplatit prodávajícímu sjednanou kupní cenu. Nesplněním může dojít k tzv. škodě ze smluvní povinnosti, jejíž znění je upraveno v občanském zákoníku. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.
 
Účtenky:
Dle zákona 112/2016 o elektronicé evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatoutržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Spor:
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Web: https://adr.coi.cz/cs
 
Zpracování osobních údajů:
Na základě zákona u eshopových objednávek používáme pouze údaje zadané zákazníkem, nepředáváme žádné další straně a užíváme je pouze v rámci vyřízení objednávky z důvodu plnění  kupní smlouvy, mimo případů, které jsou popsány v těchto zásadách.

K Vašim osobním údajům budou mít přístup zaměstnanci naší společnosti, kteří budou pověřeni s těmito osobními údaji pracovat. Všichni zaměstnanci, kteří budou mít k Vašim osobním údajům přístup, jsou písemně zavázání mlčenlivostí, tudíž se o Vašich osobních údajích nesmí nikde šířit. Tito zaměstnanci jsou také odpovědně vybráni a řádně proškoleni, aby věděli, jak mají s Vašimi osobními údaji zacházet a za jakých podmínek může dojít ke zpracování Vašich osobních údajů.

1. Vaše osobní údaje pak budeme předávat některým třetím osobám, pokud to bude nutné. Tyto osoby se nazývají zpracovatelé. Naše společnost odpovídá za to, že tito zpracovatelé budou poskytovat vhodné záruky ke zpracování Vašich osobních údajů. Všechny zpracovatele si odpovědně vybíráme. Zpracovatelé budou současně smluvně zavázáni, aby plnili všechny své povinnosti, díky čemuž bude smluvně zajištěno, že Vaše osobní údaje budou dostatečně chráněny a minimalizuje se tak nebezpečí jejich zneužití.

2. Třetí osoby, jimž budou osobní údaje předávány – příjemci osobních údajů

Zpracovatelé jsou především naši účetní, právní, daňoví, marketingoví a jiní obdobní poradci, kterým Vaše osobních údaje předáváme, pokud je to nutné za účelem využijí jejich služeb - poradenství. Dále pak poskytovatelé IT služeb a hostingu, osoby zajišťující mimosoudní vymáhání pohledávek a sledování platební kázně. V případě, že se k poskytnutí služby, kterou po nás požadujete, rozhodneme využít nějakého subdodavatele, můžeme Vaše osobní údaje v nezbytně nutném rozsahu předat tomuto subdodavateli.

Vaše osobní údaje můžeme také sdílet s dalšími třetími stranami s cílem, abychom zabránili trestnému činu a snížili rizika v případech, kdy to vyžaduje zákon a také kde to považujeme za vhodné v reakci na soudní proces nebo při ochraně práva či majetek naší společnosti, našich partnerů nebo Vás. Rovněž při splnění zákonných podmínek mohou být osobní údaje zpřístupněny státním orgánům (Policii ČR, soudům, Finanční správě ČR apod.) v rámci výkonu jejich zákonných pravomocí

 
Velkoobchodní spolupráce
Velkoobchodní spolupráce je možná po vyplnění registračního formuláře a zaslání kopie výpisu z OR na náš email
Velkoobchodní objednávky přijímáme při objednávce nad 3000 Kč bez DPH.  Poštovné a balné hradíme my.
Pro informace o VO cenách nás neváhejte kontaktovat.
 
Vrácení zboží

Dle zákona č.89/2012 Sb., má spotřebitel (zákazník) právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14ti dnů, ta běží ode dne uzavření kupní smlouvy (převzetí zboží objedaného na těchto webových stránkách). Odstoupí li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá nejpozději do 14ti dnů od odstoupení od kupní smlouvy zboží, které obdržel. (Na adresu PREZENT, Pražská 23, Klatovy 33901.) V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky za zboží přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu. Vrácené zboží musí být vráceno kompletní, nepoškozené bez zjevných známek používání, nejlépe v původním balení. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.  Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy - můžte použít ZDE

Reklamace

Záruční doba je dle zákona o ochraně spotřebitele 24 měsíců. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Osobně nebo zasláním na adresu: PREZENT, Pražská 23, Klatovy 33901. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

V případě jakýchkoliv potíží nás neváhejte kontaktovat.


Ceny zboží:
- jsou vždy platné v době objednávky

- jsou koncové
- jsou s DPH 21% nebo v případě potravin 15%
- je také možné zvolit "osobní odběr zboží" přímo v našem kamenném obchodě. (Pražská 23, Klatovy)
 
 
V případě, že Vámi objednané zboží nebude skladem, budeme Vás co nejdříve informovat,
po dohodě, Vám budou vráceny Vaše peníze nebo nabídnuto jiné boží.
Věřte, že skladové zásoby se pro Vás snažíme aktualizovat na denní bázi.